نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

تغییرات جدید تو زندگیم

این چندوقته کلی حرف تو دلم بود که بنویسم کلی هم می اومد سراغ وبلاگ ولی حوصله ی نوشتن نداشتم .

خب 96 رفت هر کاری کردیم و نکردیم تموم شد و رفت ، حالا باید تلاش کنم که 97 بهتر از سالهای قبلم باشه ، مثلا کمتر ناامید بشم -واقع بین تر باشم - منظم ترتعیین هدف و برنامه ریزی   کنم .کارهایی که میخوام انجام بدم رو حتما انجام بدم و عادت های بدم رو بذارم کنار .

یکی از مهمترین تغییراتم شروع کردن رژیم گیاهخواریه . البته بین وگان و وجترین بودن بیشتر وجترینم . چون هنوز تو ایران این یه مسئله ی ناآشناس و وگان بودن خیلی سخت تر از وجترین بودنه . از این خوشحالم که غذام باعث کشته شدن حیوونی نمیشه . خب من حیوونا رو از ادما بیشتر دوست دارم  چون هیچوقت جنایت های ادما رو انجام نمیدن.

از طرفی خیلی وقته درست و حسابی درس نخوندم و همینطور کتاب . تازه کلی وقت توی فضای مجازی تلف می کنم .باید محدودیت بذارم . پیج های مفید رو دنبال کنم و شاید خیلی از دوست نما ها رو بذارم کنار.

کلی هدف های جدید دارم

+ میخوام تبلت بخرم چون گوشیم ایفونه و خیلی از لحاظ اپلیکیشن و ... دچار مشکلم . اینم به خاطر تو ایران بودنه . انتخاب خودم تبلت ایسوسه .چون برند لپ تاپم ایسوسه و خیلی ازش راضی هستم میخوام تبلت رو  همین برند بخرم که یه چیزی بین 800 تا یک و خورده ای میشه .

+ دو سه ماه دیگه کنکوره و منم هیچ .... 

به حدی هنوز درگیر رشته م که حدی نداره  امیدوارم این بار اشتباه نکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد