نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

Rockabye - CLEAN BANDIT ft ANNE-MARIE ft SEAN PAUL

اهنگ rockabye  مثل اهنگای دیگه نیس که همش مضمون عشق یا هوس  باشه یا یه مشت کلمات بی معنی که ردیف میشه و شنونده فقط به خاطر موزیکش گوش میده و کار به معنیش نداره. این آهنگ ،روایت داستانه . داستان زن هایی که همسرشون دوست پسر یا هر چی اونا رو با یه بچه ول میکنن و میرن و این زنها به خاطر بچشون از همه چیز میگذرن و همه کاری میکنن تا اون بچه حس امنیت داشته باشه . تو این اهنگ میگه مادر همه تلاشی میکنه تا بچه ش در امان باشه و زندگی بچه ش مثل خودش نباشه .

این چیزا تو ایران هم هست . از فامیل بگیر تا جایی که زندگی میکنم این موردا بوده . یه مورد که هم پدر و هم مادر بچه رو ول کردن و مادربزرگش فقط بچه رو بزرگ میکنه.این بچه نه تربیت شده و نه هیچ اصول و اخلاقی رو بلده . الان کارایی می کنه که هر کسی که هیچ کاره ی اون بچه هم باشه و ببینه  احساس خجالت میکنه. اونوقت این بچه وقتی بزرگ بشه قراره تو جامعه چه جوری رفتار کنه .  

این اهنگ خیلی به دلم نشسته . کلا این مدل اهنگا رو دوست دارم . 

کلاس زبانو ادامه ندادم .خودم میخونم . درسامو با جدیت شروع کردم .5 ماه وقت دارم و هنوز اولشم . 

عید نوروز در راهه .... نمی دونم چرا از سال جدید می ترسم . این چند سال همش روند بدتر شدن تو مملکت داشتیم .  همش میگم کاش قبل از سی سالگی برم اونجایی که بال هامو باز کنم و شروع کنم به محقق ساختن اهداف اصلیم .

یه برنامه ی پنج ساله رو شروع می کنم و تو این پنج سال هر تلاشی برای پیشرفت خودم انجام میدم . درسته پشتوانه ی دیگرانو ندارم اما بزرگترین پشتوانه ی من خودم هستم . برای رسیدن به اون روز لحظه شماری می کنم