نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

اخلاق جدید

از امروز رویه ی کاریمو عوض کردم دیگه با کسی تو اداره صمیمی نمیشم.هر چی که که میدونم ونمیگم و خشک وجدی کار میکنم تا ساعت کاری تموم بشه. خیلی هم پربازده بود.امروز همکارم مریض بود و واقعا نابود شدم باحجم کاری بالا و اینکه یه همکار مهمان داشتیم که بیماری سرطانش تازه مشخص شده بود وپسرش اومده بود برای کاراش.با وجودکلی مشکل کارش حل شد ولی چقدراسترس داشتم .چون طرف داشت تو بیمارستان جون میداد.

ورزش کردم ودوش گرفتم.خیلی فرم بدنم و انعطافم بهتر شده الانم میخوام شروع کنم به درس خوندن تا همسر بیاد.

+رو یه اهنگ جدید فرانسوی قفلی زدم به اسم   Ma Chérie ازNaïka.

+برای فردا بادمجون نمک زدم تا با گوشت چرخ کرده درست کنم.

+میخوام یه روز غذای گوشتی درست کنم یه روز گیاهی .یه روز با نون یه روز با برنج.

+بیشتر ازیه هفته س که لباسایی که سفارش دادم نیومدهقبلا ازش سفارش داده بودم و طرف مطمئنا میفرسته.

برم سراغ درسام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد