نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

چه خبره این همه کار؟

امروز اینقدرکار بود که فرصت خوردن چای داغ هم نداشتم.به خاطر تعطیلی پنج شنبه ها یه خورده کارا زیاد شده ولی به تعطیلیش می ارزه

اونقدری خسته بودم که بعداز ازساعت 4 تا 6 خواب بودم

میخواستم ورزشمو بی خیال بشم ولی گفتم نه بادید انجامش بدم.الانم مونده غذای فردا که تو فریزر یه چیزی برمیدارم و فقط برنج درست میکنم.تمیز کردن خونه هم زیاد وقت نمیگیره و میمونه درسم که چون خوابیدم میتونم تا اخر شب بخونم.

+دیروز یه مطلب خوندم که دستگاه ه های UV لاک خشک کن باعث نابود کردن DNA میشه منم تصمیم گرفتم فقط یه مانیکور ساده برم و خودم لاک بزنم.هرموقع هم بخوام رنگشو عوض میکنم.تازه ناخنامم نازک و شکننده نمیشن.

+ امروز قفلی زدم رو آهنگ همراز محمد پسر حبیب

+دوباره وزن کم کردم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد