نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

احمقها تموم نمیشن

امروز کنکور دکترا برگزار شد و اونجوری که من تو عکسا دیدم  فاجعه بود .کسایی که ماسک نداشتن و یا ماسکاشون زیر چونشون بود . یه نفر که همه رو چک میکنه داره دست به همه میزنه . مصمم تر شدم که کنکور امسال رو شرکت نکنم . حتی در بهترین و شدیدترین رعایت پروتکلهای بهداشتی باز نمیشه احتمال انتقال ویروس رو صفر کرد . صداش چند وقت دیگه در میاد .

این به کنار،  اصرارشون به برگزاری مراسم محرم چیه ! در روز بالای 200 نفر میمیرن و حال دو سه هزار نفر وخیمه .کادر درمان نابود شده ، بیمارستانا جا نداره .ولی این خریتا تمومی نداره .

من برای کنکور سال بعد برنامه ریختم درسته برای امسال زحمت کشیدم و دوباره یه سال عقب می افتم .اما اشتباهه محضه برگزاری این تجمعات . شاید سال دیگه نظام قدیم نباشه متاسفانه ، ولی از مریض شدن خودمونو دیگران بهتره .

امسال حج هم تعطیله و الان به طور اتفاقی یه وبلاگ  دیدم  که لینکشو میزارم و خودتون بخونید . من فقط سکوت میکنم و ابراز تاسف از این همه جهل. 

پایان آل سعود با دلیل قرانی!