نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

هندسه

یکی از درس هایی که دوران دبیرستان ازش متنفر بودم هندسه بود.

البته  چند ماه قبل برادرم یه مقداری مسائل کتاب رو توضیح داد و  تا حدودی علاقه ایجاد شد . به نظرم هندسه بیشتر شبیه بازیه . از اون بازی های کارآگاهی که باید چیزیو پیدا کنی

بگذریم جزوه ی هندسه ی گزیه ی دو رو پرینت گرفتم و فیلم های اموزشیشو دانلود کردم . تقریبا هر چی که توی جزوه هست توی فیلم هم بود ولی توی فیلم معلمش خیلی با عجله توضیح می داد و اینکه صدای خیلی خسته ای داشت . بیشتر عصبیم می کرد منم بی خیالش شدم و دویست و چند ده مگ فیلمو پاک کردم . به همین راحتی 

البته فیلم های زیستشو داشتم که معلمش هم دوست داشتنی بود هم خیلی خوب توضیح میداد.

+امروز ژنتیک رو شروع کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد