نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

گیاهخواری و دربه دری واسه کار و مدرک

دو هفته س گیاهخوار شدم و کلی اذیت شدم  البته نه به خاطر غذا بلکه به خاطر مسخره کردن دیگران اونم نه خانواده ی خودم بلکه خانواده ی همسر یعنی یه مشت غریبه .

جوری که حتی سر سفره اونم روز سیزده بدر اشکمو درآوردن. واقعا کار سختیه اونم تو ایران چون هنوز ملت شعور این تفکر و فرهنگ رو ندارن . لبته بهتر بگم ایرانی شعور چیزای خوبو ندارن اما تو قالتاق بازی و کثافت کاری و توهین و .... زبانزدن.

خوشحالم تعطیلات عید تموم شده .بیشتر برام عذابه تا خوشی . کلی plan برای سال جدید دارم و باید به اکثرشون برسم .

درسو شروع کردم بعد از دوماه . خب در اصل دو ماه هم بیشتر وقت ندارم .

امروز رفته بودم  کاریابی که اگر کار پیدا نشده بود حداقل مدرکمو ازاد کنم و برم یه قبرستون دیگه ای دنبال کار .چون مدرکمو 15 فروردین پارسال گرفتم و امروز هم  بود ، طرف تو اداره کار گفت باید تاریخ رو بزنی که دقیق یک سال بگذره(چه گیرایی میدن)  دویاره رفتم کاریابی و نامه رو عوض کرده تا فردا برم دوباره پیش جناب . بعد هم دانشگاه و ازاد سازی مدرک. البته اول باید وامم رو تصفیه کنم بعد مدرک رو بگیرم که حدود 600 تا هزاری ناقابله . فکر کن بدون این که کار داشته باشی . از خودم و این اوضاع مملکت متنفر میشم وقتی هنوزم دستم جلوی اینو اون درازه . تو این شهر هم که یا منشی میخوان یا بازاریابی های مفتی .

+ برم سراغ درسم که این حرفا فایده ای نداره 

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 01:30 http://beny20.blogsky.com

حقیقتش اینکه گیاه هم گناه داره نباید بخوری ،
و اصن طبیعت خراب میشه ، سبزه ها از بین میرن .....

نکن اینجوری .. این چیزا چیه واقعا زندگی رو به کام خودت ،
گند تر از اینی که هست می کنی ، که چی بشه مثلا ؟؟؟

گوشت کمتر بخور ، ولی اینکه گیاهخوار بشی یعنی چی‌ ؟
می‌خوای چی رو‌ ثابت کنی ؟؟؟
با این‌ نخوردنت به کی به چی‌ کمک‌ می‌کنی ؟

دلم نمیخواد به خاطر غذام یه حیوون کشته بشه
هر کس تفکری داره
زندگی رو من خراب نمی کنم دیگرانی که باید احترام بزارن به تصمیم ادم خراب می کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد