نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

فیلم ایرانی

من معمولا فیلم ایرانی نمی بینم. اخه موضوعاتشون برام جالب نیس. فکر میکنم فیلم های طنز و کمدی ایران برای دیدن خوب باشه و بقیه ی موضوعاتش برای من جالب نیس.

چند وقت پیش تو وبلاگ یکی از بچه در مورد فیلم آذر خوندم . منظورش فیلم آذری بود که نیکی کریمی بازی کرده بود.

فیلم آذری که من گرفته بودم مال چند سال پیش بود و مهتاب کرامتی بازی کرده بود.یه زنی که شوهرش مرده و میخواد ازدواج مجدد کنه و یه بچه ی معلول ذهنی داره . روزی که میخواد عقد کنه هزارجور مشکل براش پیش میاد . اگه میخواین ببینین کلا  نشون میده زن بدبختیه . سینمای ایران هم فقط  رسالتش اینه که نشون بده زن یه موجود بدبخت و وابسته س.  نمیخوان فیلمی بسازن که به زنها یاد بده که برای اینکه خودشونو بسازن و به هیچ جنس مذکری نیاز ندارن . 

بگذریم....

یه فیلم دیگه دیدم به اسم خجالت نکش . طنز بود و جالب بود . شوهری که طبق حرف سیاستمداران عمل میکنه و یه بار به گفته ی خودشون کنترل جمعیت میکنه وخودشو عق.یم می کنه و رییس جمهور بعدی میگه بچه بیارید و دوباره خودشو عمل می کنه  وبچه دار میشه . زنش هم حامله که شده چون سن بالا بوده خجالت میکشه و نگران حرف مردمه .

(اصلا حال ندارم داستانو تعریف کنم )

+ امشب آهنگ جدید میاد از خواننده های مورد علاقه م . طبق معمول سالی یه آهنگ 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد