نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

تولد یک سالگی

امروز میخواستم از بورس مطلب بذارم که وقت نشد 

این روزا باز یه خستگی و خوره ی فکری افتاده به جونم . سعی می کنم بهش بی تفاوت باشم و انگیزه  ی فعالیت داشته باشم . گاهی وقتا صبرم لبریز میشه ،اما همش به خودم میگم صبر کن life is full of ups and downs   برای هر کسی که به هدف های بزرگ فکر میکنه این مشکلات هست. موقع خوشحالی تو و دیدن نتیجه ی کارات میرسه فقط صبر کن ،برنامه بریز، حرکت کن و یاد بگیر . درسته مملکت مزخرفه درسته اینجا رو نمی تونم تحمل کنم اما مطمئنم که بالاخره نوبت منم میرسه. 

+ شنیدم آزمون تافل و ایلتس شده6/5 میلیون.... این خودش یه غم بزرگه .

+ دو جلسه از کلاس زبان مونده که هر دو امتحانه . منتظرم تموم بشه تا خودم بخونم وسطحمو بالا ببرم برای اموزشگاه جدید.

+ درسم هم سرعتش بالا رفته و تا قبل عید باید تمومش کنم و بعد عید جمع بندی و کلی تست .

+ گاهی وقتا فکر میکنم خب همین رشته ی قبلتو ادامه بده . ولی میگم چرا باید خودمو دوباره درگیر چیزی کنم که براش ساخته نشدم.

+ امروز اولیین سالگرد وبلاگمه . هیچ وقت یه سال دووم نمی آوردم تو هیچ کدوم وبلاگام .این به این معنیه که اینجا موندگار شدم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد