نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

کتاب صوتی

تازگیا وقتی منتظرم یا یه کاری مثل آشپزی میکنم یه کتاب صوتی پلی میکنم و گوش میدم.

دو تا کتابی که گوش دادم یکیش خاطرات اشمید بود  که ارایشگر هیتلر بود . واقعا رهبران اون موقع دنیا چه دل مشغولی هایی داشتن درباره ی مو و ریش و اصلاحشون در حالی کلی آدم کشته شد و کلی شهر نابود شد. 

یکی دیگه هم کتاب آبجی خانوم صادق هدایت بود که آخرش ناراحت کننده بود . صادق هدایت محبوب ترین نویسنده برای من هست.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضا چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 12:45 https://khodrofanni.blogsky.com

شما به صادق هدایت علاقه دارید، پس یعنی نگاه سیاسی هم دارید. نگاهتون سمت توده ای هاست.

چون به آثار صادق هدایت علاقه دارم پس افکار توده ای دارم؟؟؟
هیچ ربطی نداره
البته نباید منکر شد که همه ی اهداف حزب توده بد نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد