نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

گاهی وقتی برای جبران نداریم

دارم یه کتاب میخونم درباره ی اهمال کاری ( امروز نه ،فردا انجامش میدهم نوشته ی محمد مهدی دهقان) . یکی از عوامل موفق نشدنم اینه  که همش کارامو به روای دیگه موکول میکنم . تنبلی از بدترین خصوصیاتیه که دارم .سعی میکنم به برنامه هام متعهد باشم و براشون وقت تعیین کنم و ...

دارم کمتر خرج کردن رو هم یاد میگیرم . خرید نکردن خیلی سخته ولی خوبیایی هم داره مثلا پولت جمع میشه و باهاش کار مهمتری انجام میدی یا مصرف گرایی هم کمتر میشه که باعث میشه محیط  زیست کمتر اسیب ببینه .

استفاده از شبکه های اجتماعی هم داره کمتر میشه . هیچ کدوم هم به اندازه ی اینستاگرام حال به هم زن نیست .

درس خوندنم شروع شده و امسال مطمئنم به اون چیزی که میخوام میرسم.

+ یه بوک استور پیدا کردم خیلی کوچولو .کتاب های مشهور رو به زبان اصلی میفروشه حتی دست دوم .

+ فایل اموزش هایی که لازم دارم رو اماده کردم و کلی ذوق دارم تا یاد بگیرم . ارزش ادم به دانسته هاش و عمل به اونهاس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد