نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

اهداف سال جدید



به خاطر اضطرابی که به خاطر کرونا داشتم برای سال جدیدم برنامه ریزی نکرده بودم . باورم شده بود که قرار نیست زنده بمونم و ناامید شده بودم . ولی بعد از دو هفته گفتم خب که چی ؟ بیکار بگردم و اخبار مرگ و میرو دنبال کنم  چه فایده ای داره جز اینکه خودمو نابود میکنم .

دیشب اهدافمو نوشتم .نصفشو نوشتم . خب اروم تر شدم . وقتی خودم محتاطانه رفتار میکنم پس نباید بترسم .وقتی قرنطینه رو رعایت میکنم به جز روزهایی که مجبورم برم سر کار . 

درسته که مریضی خطرناکیه درسته همونجوری کشته میده  ولی تو طول تاریخ خیلی از این مریضیا بوده .حالا هر جوری که به وجود اومده باید خودمون راه حلشو پیدا کنیم نه اینکه فقط بگیم فلانی مرد و خودمونو داغون کنیم.

اهداف جدیدم: درس -بدن سالم تر - دایت سالم  که بیشتر حالت وجترینی داشته باشه - زبان یادگرفتن -  مهارت های مختلف رو یاد بگیرم و دندونامو درست کنم و بیزنس شخصیم رو راه اندازی کنم و بیشتر مسافرت برم 

هیچی برای ادم بهتر از مشغول بودن به کارایی نیس که باعث رشدش میشه و اجازه نمیده که در برابر دیگران ضعیف بمونه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد