نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

کمی از حال و هوای این روزا

+روزهای کرونایی رو دارم پشت سر میذارم با مراقبت های زیاد . از شنبه اداره ها به روند قبلی برمیگرده یعنی تا ساعت 2 ولی با دو سوم کادر .

+درس خوندنم تند تر شده و میتونم به کنکور امسال خوشبین باشم اگر با این روند شروع بشه . هنوز تست زدنو شروع نکردم .از اول اردیبهشت تست زدنو شروع میکنم و کنارش درسای  مونده رو تموم می کنم . و مهمتر از همه ازمون ها رو ملاک قرار میدم . برای کنکور امسال دو تا فرضیه س :1 - چون مدرسه ها تعطیل بوده و یه مقدار از مطالب درسی مونده پس کنکور اسونتره    یا  2- بچه ها تو خونه وقت بیشتری داشتن پس تایم درس خوندنشون بیشتر بوده پس میتونه کنکور سختی باشه . 

+تو سه هفته دو کیلو وزن کم کردم و انعطاف بدنم بهتر شده .پس معلومه رژیم و ورزش یه تاثیری داشته و از همه مهمتر حس سالم  بودنه . مصرف گوشت قرمز رو کم کردم ، شاید حتی کم کم قطع کنم و چند ماهی میشه که گیاهخوری رو رها کردم به خاطر فشار اطرافیان . خب یه کم برنامه م اشتباه بود و به خاطر عروسی هیچی نمیخوردم که لاغر بشم . این اشتباه بزرگم نتیجه ی بدی برام داشت . مطمئنم که در اینده رژیم گیاهخواری رو دوباره ادامه میدم .

+هوای شهرمون به سرم زده . چرا تموم نمیشه این دوران بیخود . این دوران که تموم بشه سفر رفتن رو بیشتر تو برنامه م قرار میدم .لازم باشه از یه سری هزینه ها میگذرم و پولش رومیذارم برای سفر .حتی ممکنه کشور های دور و بر ایران هم برم .

+کتاب خوندنم بیشتر شده .خواهر شوهرم یه کتاب بهم قرض داده به اسم تولد در لس انجلس نوشته ی محمد عرب .انگار تو ماه عسل هم طرفو دعوت کردن . خب کتابای مذهبی نمیخونم یا بهتر بگم مذهب برام مهم نیس .این کتابو میخونم که نصفه ولش نکرده باشم . اصلا فکر نمی کردم محتواش  اینجوری باشه .

+ با خوندن کتاب کلوچه خوشبختی بیشتر مصمم میشم که بیزنس شخصیمو راه بندازم . نویسنده کتاب هم برناردت جیوا هست.


این روزا  مهمترین کارم توسعه ی خودمه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد