نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

رشد و تغییر

چند روز پیش داشتم خودمو ارزیابی می کردم که تو این 6 ماه چقدر عوض شدم و تو زمینه های مختلف چقدر بالا و پایین رفتم .

مهمترین عاملی که میتونم بگم باعث رشدم شد سر کار رفتنم شد . جدا از بحث مالی حقوق و دستمزد ، چقدر به زمینه های سرمایه گذاری و بیزنس علاقه مند شدم؛ مهارت هایی بود که قبلا بلد نبودم مثل اکسل که میتونم بگم صفر بودم و الان در حد معمول بلدم ؛البته که توسعه میدم و بیشتر یاد میگیرم و حتی در ادامه ش  نرم افزار های پیشرفته تر رو یاد میگیرم . مهارت ارتباط با دیگران ، منی که از تلفن زدن و حرف زدن متنفر بودم . الان راحت میتونم با دیگران ارتباط برقرار کنم .

هنوز خیلی کار و مهارت هست که باید یاد بگیرم و ایمان دارم که هیچ وقت دیر نیست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد