نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

سال جدید

سال مزخرف 2020 هم تموم شد . هنوز برنامه ی سال 2021 رو ننوشتم . از یه طرف میگم با وجود واکسن میشه کارهای بیشتری رو انجام داد و از طرفی کرونای انگلیسی باعث میشه فکر کنم که باید همین روند 2020 رو ادامه بدم. 

هنوز تکلیف کارم  مشخص نشده که منو استخدام کنن یا نه . حس میکنم سرکارم گذاشتن و یه جورایی تو ذوقم خورده و دیگه نمیخوام اصلا اونجا باشم.

تازه خوبه که مثلا خیلی فوری میخواستن نیروی کار رو به بالا معرفی کنن و اینقدر طول کشیده . اما از اینکه از کار قبلی با اون صاحب کار بی شعور نجات پیدا کردم خیلی خوشحالم.  در کنارش درس و زبان میخونم که اگر قبولم نکردن چیزی از دست نداده باشم . معاون اون بخشی که کارآموزی کار میکنم اینقدر پررو هست که میگه خونه هم کارتو انجام بده، یعنی صبح تا ظهر اونجا و بعد از ظهر تا شب هم خونه واسه این عوضیای مفت خور که هیچ غلطی نمیکنن و پول مفت به جیب میزنن جون بکنم.

 گووووووووور باباشون

دیشب اصلا نتونستم بخوابم واسه همین امروزو نرفتم . به شدت خسته بودم ولی کارامو انجام دادم .

چند وقتیه   سریال خارجی میبینم 

با دارک شروع کردم . سریال خیلی خوبی بود اصلا نمیشد اسپویل کرد هر قسمتش چیزی داشت که باعث میشد دهنم از تعجب و هیجان باز بمونه .

از تموم شدنش واقعا ناراحت شدم نمیدونم فصل بعدی هم در کار هست یا نه .

الان هم سریال فرندز رو شروع کردم. خیلی تعریفشو میکنن و میخوام بدونم چجوریه.

این روزا بیشتر به دور و برم میرسم و خونه خیلی مرتب تر از قبل شده و باعث میشه حس خوبی داشته باشم .  صبحا ورزش و یوگا انجام میدم و میخوام اخر هفته ها طبیعت بیرون و دویدن رو هم  اضافه کنم . رژیم غذایی سالمی رو داشته باشم . بیشتر روی سلامتم تمرکز کنم و دیگه چرت و پرتای دیگران برام اهمیتی نداشته باشه.

تا نووز 1400 رانندگیم اوکی بشه و ترس لعنتیم از بین بره.

کتاب خوندنم خیلی بیشتر شده الان دارم کتابهای مثنوی -تاریخ ایران - هری پاتر و تئوری انتخاب رو میخونم .

نشبت به گذشته خیلی فرق کردم و از این بابت خیلی خوشحالم .هنوزم به هدفهام امیدوارم  و بالاخره به چیزی که میخوام میرسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد