نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

وبلاگ

3 سال پیش همچین روزی این وبلاگ  رو راه انداختم که خودمو سبک کنم . از برنامه ها و کارها و اهدافم بنویسم که اطرافیانم حاضر به شنیدن و درک کردنش نیستن.

خوبی نوشتن همینه، که بتونی چیزهایی که وجودت تلنبار شده رو یه جا خالی کنی .خیلی وقتها وبلاگو باز میکردم و کلی حرف برای نوشتن داشتم اما نمی تونستم هیچی بنویسم . الان خیلی بهتر میتونم احساساتمو به رشته ی تحریر در بیارم . خوبی وبلاگ اینه که احتمال اینکه دوست و آشنا ببیننش خیلی کمتر از دفتر خاطراته .

اینجا بیشتر مینویسم چون نوشتن احساسات بد باعث میشه راحت تر باهاش کنار بیام ، نوشتن احساسات خوب باعث میشه موندگاریش اون حس بیشتر بشه . از کارایی که کردم ،دستاوردهام، اهدافم، کتابهایی که میخونم ، فیلمهایی که میبینم و....

باعث میشه بفهمم که دارم تو زندگیم واقعا یه کارایی میکنم .......

+ سریال فرندز و شروع کردم.تو پنج دقیقه اولش خوشم نمیومد ولی ادامه دادم و فهمیدم واقعا سریال باحالیه .

+ امروز شنیدم که سرعت چرخش زمین دور خودش زیاد شده یه جا هم نوشته که کم شده . انسان تا این کره رو نابود نکنه بی خیال نمیشه .تازه برای مریخ هم نقشه کشیدن.

از ماه دیگه یک روز در میون میرم سرکار تا تکلیف استخدامم مشخص بشه . بهشون گفتم که نمیتونم ریسک کنم و زمانمو از دست بدم. خوشبختانه اونا هم منطقی برخورد کردن.

امیدوارم اتفاقات خوبی تو سال جدید داشته باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دلسوختگان چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 22:24 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

شاد و مانا و نویسا باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد