نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

وضعیت قرمز

تعطیلات عید تموم شد .

الان وضعیت کل کشور دوباره قرمز شده و همه ی محدودیت ها برگشتن در حالی که دنیا با واکسیناسیون سراسری  داره به زندگی عادی بر میگرده  و اینجا هم همه چیز تقصیر مردمه. جالبه که حق انتخاب هم نداری  که اقای مسئول من نمیخوام واکسن روسی یا چینی یا ایرانی بزنم . من به انتخاب و صلاحدید خودم میخوام فایزر بزنم همونجوری که خودتون زدین .  خب مردم که اهمیتی ندارن اصلا کل مردم باید بمیرن .براشون مهم نیس.

یه ساله زندگی زهر شده با استرس و عذاب این ویروس و مسئولا هیچ غلطی نمیکنن .لعنت بهشون .....

از برنامه درسیم عقبم .همه ی کارای دیگه م رو کنار گذاشتم .امسال سال آخره و اگر قبول نشم همه چیز تموم میشه باید تا آخر عمرم زندگی یکنواخت و پوچی داشته باشم.

تغذیه م افتضاح شده به خاطر استرسمه. ورزش نمیکنم و همه چی بد شده.

امروز رفتم پیاده روی و به تغذیه م رسیدم و حالم خیلی خوبه . این هفته ماه رمضون شروع میشه و یه ماه تظاهر کردن ملت رو باید تحمل کنم. به جرات میگم بالای 70 درصد مردم روزه نمیگیرن. میگن روزه برای اینه که حال گرسنگانو درک کنیم . خب غذا نخور ولی اون فقیر گرسنه آب که گیرش میاد . 16-17 ساعت بدنتو دی هیدراته نگه داری که چی بشه ؟؟

چقدر دلم پره ... هر روز توی این مملکت بودن از تو جهنم بودن بدتره.

نیاز به حال خوب دارم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد