نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

بلاتکلیفم

حال این روزام زیاد خوب نیس . بلاتکلیفم . از یه طرف دلم میخواد برم یه رشته ی پایه بخونم که کار تحقیقاتی و آزمایشگاهی که عاشقشم  داشته باشه . از طرف دیگه همه انتظار دارن برم پزشکی  که از شرایطش بدم میاد. از بیمارستان و آه و ناله ی مریض و گذروندن کلی سال با مکافات . یه طرف میگم خب اینا دوس دارن که من دکتر بشم که پز بدن. ولی به چه قیمت ؟؟  در حالی که من دوست دارم ریشه و اساس چیزی رو بدونم . یه طرفم میگم برو دنبال دلت برو یه رشته ی تحقیقاتی بخون و پذیرش بگیر .

اونور زندگیتو بساز . اینجا به هیچ جا نمیرسم . تا الان که نرسیدم بقیه ش هم همینه . چون این سیستم برام غیر قابل تحمله.

برای اینکه حالم بهتر بشه با ارامش درس میخونم و برام مهم نیس که مباحثو تموم کنم یا نه. شروع کردم زبان خوندن و اهنگای خارجی رو یاد میگیرم . هرروز میرم پیاده روی و تغذیه م رو اصلاح کردم و کتاب که بهترین سرگرمیمه.

وقتی به چیزی که میخوام فکر میکنم روحم تازه میشه و حس میکنم میتونم مفید باشم.

دارم به این فکر میکنم کی مسیر زندگیم  عوض میشه.  مجبور نباشم تو بانک کوفتی جون بکنم تا دوزار گیرم بیاد . جایی زندگی کنم که دوس دارم و اون زندگی ای که دلم میخواد . تا کی برای بچه دار شدن مقاومت کنم و چه جوری همسرو راضی کنم که چند سال دیگه اگر شرایط جور شد از اینجا بریم. نمی دونم ازچی اونجا میترسه؟؟؟ به چی اینجا دلشو خوش کرده ؟ 

این فکرا داره دیوونم میکنه. سعی میکنم سریع خودمو به کاری مشغول کنم که هم حواسم از فکرای چرت دور بشه هم اینکه یه کوچولو به پیشرفتم کمک کنه.

نظرات 1 + ارسال نظر
یه خواننده چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 20:59

من پزشکم و الان دارم تخصص می‌گیرم.ببین تو انتخاب رشته فقط به علاقه ات و امکان کار فکر کن.پزشکی تو ایران رسما معذرت میخوام این رو میگم ولی خرحمالیه.بردگیه و اگه علاقه نداشته باشی یه جهنم مادام العمر

بابت راهنماییت ممنونم
من فکر کردم اگر رشته ی تحقیقاتی بخونم هم علاقه م رو دنبال کردم هم اونطرف میتونم باهاش کار کنم
ولی پزشکی رو نمیتونم تحمل کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد