نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

احمقانه حالم بده

این چند روز خیلی تحت فشار کار و درس بودم مخصوصا کار که مجبور بودم تمام مدارک رو بررسی کنم تا یه کم خلوت بشن. از صبح تا ظهر یه کله پشت مانیتور قوز کرده کار میکردم . میدونم که احمقم و دارم گردن و کمر و چشممو نابود میکنم . انگیزه م واسه بیرون اومدن بیشتر شده . اصلا ولش نمیخوام درباره ی کار و اون اداره ی کوفتی حرف بزنم.

کمتر از پنجاه روز مونده به کنکور و من موندم با درسایی که برای اولین بار میخونم و برام غریبن. تمام اینا عصبیم کردن .میخوام کنکور تموم بشه و برم  دانشگاه .من دلم لک زده واسه درس و محیط آکادمیک . واسه تحقیق و پژوهش و آزمایش .

دیشب یکی از همکلاسی های دانشگاه تو اینستا پیام داد که چه خبر و این حرفا و کجا سرکاری. منم صبح جواب دادم و گفتم کجام و چه میکنم. گفت اااا چه خوب ازمون دادی قبول شدی؟

گفتم نه غیررسمی و قراردادی ام. گفت اهان فکر کردم مثل فلانی ازمون قبول شدی به هر حال همینم خوبه موفق باشی . 

این حرفش خیلی خوردم کرد حالم گرفته شد جوری که نتونستم هیچ کار مفیدی بکنم . میدونم نباید حرف مردم برام اهمیت داشته باشه ولی هنوز سختمه که حرفاشون برام اهمیت نداشته باشه .

خب سخته وقتی میبینم همه تو زندگیشون یه کاره ای شدن و من هنوز هیچی تو زندگیم ندارم.قبول دارم که تقصیر خودمه اما خانواده م هم کم مقصر نیستن.اون محیط خراب شده ای که به دنیا اومدم و بزرگ شدم . الان میخوام که جبران کنم این سالای هدر رفته رو.


+ فلفلا علف از آب در اومدن و کندمشون . نعناها خیلی خوب  رشد کردن

+ اینستامو تا بعد کنکور حذف کردم . تا چرت و پرت نبینم و حالم بد بشه .

+اخر این هفته مهمون داریم و درس تعطیله 

+ منتظر نتیجه ی خوبم حتی تو همین یک ماه

نظرات 1 + ارسال نظر
the چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:43 http://thesh.blogsky.com

به نظرم از اونجایی که به هیچ وجه نمیشه منظور آدمها رو به طور 100 برداشت کرد از حرفاشون، نحن نحکم بالظاهر. ظاهر حرف اون آدمم در واقع چیز بدی نبوده پس میشه اصلاً بد برداشت نکرد که با ناراحتی بخاطرش اذیت کنی خودتو
امیدوارم روزای سخت تموم شه

اره اینطوری باید بهش نگاه کنم . احتمالا به خاطر فشار و خستگی زودرنج شدم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد