نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

رییس جدید

امروز به محض اینکه وارد دایره شدم دیدم بزرگان اداره دارن مراسم تحلیف و معرفی  رییس جدید رو انجام میدن.منم یه گوشه وایسادم تا تموم بشه .بعد عکس گرفتیم.خانم رییس به محض ورود اومد هر چی ات و اشغال بود جمع کرد و همه ی ما هم هر چی داشتیم ریختیم بیرون . خلاصه یه دایره تکونی داشتیم . از این حرکتش خوشم اومد . با اینکه با اومدنش احتمال اینکه مارو منتقل کنه یه جای دیگه زیاده ولی امروز بد نگذشت و اینکه اونجایی که قراره بریم خلوته و ادم رو مخ نداریم .

تا شنبه سر کار نمیرم و تا اخر هفته درس بخونم . از یه طرف نمیدونم استخدام میکنن یا نه که من واقعا دوس ندارم استخدام بشم اونم تو اون محیط خشک و پر از چاپلوسی و دروغ و دزدی.از طرف  دیگه یه ماه وقت دارم برای کنکور و دارم زور میزنم و واقعا سخته. سر بد دوراهی ای هستم...


+ الان گرد و خاک شده و با وجود بستن پنجره ها نمیتونم نفس بکشم. کی از این شهر خراب شده راحت میشم .


نظرات 1 + ارسال نظر
دل سوختگان سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 18:53 https://parvazabde2000.blogsky.com/

تغییر همیشه زیبا و کارسازه. شرایط وفق یافتن با شرایط جدید را باید دریابید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد