نوشته های یک مسافر
نوشته های یک مسافر

نوشته های یک مسافر

از هیچی نباید ترسید و ناامید شد

دوشنبه نوبت من بود که خلاصه ی یه فیلم رو سر کلاس بگم .منم فیلم سویینی تاد رو توضیح دادم چون میخواستم که حتما از جانی دپ باشه و این فیلم اسلامی ترین ورژن از هر لحاظ بود.

میخواستم برم لباس بخرم که با دیدن قیمتا فرار کردم .الانم دارم خیاطی هامو مرور میکنم تا دو تا لباس بدوزم.

این هفته دپرس بودم که دختر 25 سالگیتم تموم میشه و هنوز هیچی نداری . میخوای یه رشته ی جدید بخونی که هنوز نمیدونی دقیقا چی بخونی که راحت تر و سریع تر بتونی بری. گیر یه شوهری افتادی که نمیهواد پاشو از مملکت بیرون بذاره و فکر میکنه و همه چیز خوب میشه. داری پیر میشی . اما...

وقتی که وبلاگ قلعه رو خوندم (مربوط به مدتها قبل) و فهمیدم یخ خانوم درس خوند و تو دهه 50 زندگیش تونست بره امریکا ،به خودم میگم چرا که نه ؟؟؟؟ چرا تو نتونی ؟

پاشو دختر درستو بخون .تو همون رشته ی قبلیت اطلاعاتتو به روز کن .کلی مهارت های کاپیوتری یاد بگیر . حداقل دو سه تا زبون یاد بگیر تو این مدت .کلی کارای دیگه یاد بگیر که کمکت میکنه تو زندگیت .کارایی که حتی تو ایران هم به درد میخوره . حتما میتونی بری . شایدم تو دنیا موفق شدی . مگه ادمای موفق دنیا چه چیز یونیک و خاصی داشتن؟ هدفو مشخص کن و اراده رو به کار بگیر و خسته نشو .

تو  اینستاگرام وقت بیخود نگذرون .خوشبختانه پیجای مفید فالو کردم . به جای مزخرفاتی که تو اینستا تو مغز مردم می کنن ویدئو های اموزشی یو.تیوب رو نگاه کن.

تمام اینها اطلاعات و اموزش تقریبا رایگانه .

مهم اینه از وقتم چه جوری برای رشد خودم استفاده کنم .



* دو روزه سرمای سختی خوم و الان دارم به حال داغونی تایپ می کنم . امیدوارم جون داشته باشم برم کلاس.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا شنبه 24 آذر 1397 ساعت 15:47

تو این شرایط فقط خودمون هستیم که میتونیم تو پیشرفتمون به هر طریقی که شده اثر بذاریم با امید جلو بریم و به چیزای بد فکر نکنیم و هی تکرارشون نکنیم که ناامیدی ها و غصه خوردنا هیچ فایده ای جز وقت تلف کردن و خستگی ندارن امیدوارم زودی سرماخوردگیت خوب بشه

دقیقا وگرنه سختی همه جای دنیا هست
ممنون

هویاد شنبه 24 آذر 1397 ساعت 10:33 http://hooyad-com.blogsky.com/

انشالله سلامتیتو خیلی زود به دست بیاری ((:

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد